1. Ostmine/tellimine

  1. Valige meelepärased tooted ning kogus(ed) meie E-poest ja lisage need ostukorvi.
  2. Valige ülevalt paremalt nurgast “Ostukorvi sümbol” ning kontrollige veelkord tooted ja kogused üle.
  3. Valige sobiv transpordi meetod, (kas SmartPOST pakiautomaat, Omniva pakiautomaat, tähitud siseriiklik pakk või tähitud Euroopasisene pakk).
  4. Kui ostukorv on lõplik vajutage “MINE KASSASSE”, täitke lahtrid (nimi, telefoni number, e-mail, aadress) ning vajutage “JÄTKA”.
  5. Vajadusel täitke “lisainfo” lahter ning vajutage taaskord “JÄTKA”.
  6. Juhul kui valisite tarneviisiks SmartPOST või Omniva pakiautomaadi, valige endale meelepärane pakiautomaadi asukoht ning seejärel valige sobiv pangalink.
  7. Lisage linnuke “Olen tutvunud ning nõustun tingimustega” kastikesse ning vajutage “ESITA TELLIMUS”.
  8. Teid suunatakse edasi panka, sooritage makse ning vajutage “Tagasi kaupmehe juurde”. Maksevahendajana toimib Maksekeskus AS.

2. Hind 

Kaupade hinnad on eurodes, sisaldavad 20% käibemaksu ning on ilma kohaletoimetamise kuluta. Kupud.ee jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli ettemaksuarvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3. Tühistamine ning tagastamine

Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest ettemaksu sooritamist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, teatades sellest Kupud.ee e-postile info@kupud.ee. E-mailis palume ka märkida oma arve/tellimuse number. Summa tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole 2 tööpäeva jooksul, kuid mitte kunagi hiljem kui 30 tööpäeva jooksul peale vastava e-maili edastamist.

Vastavalt Võlaõigusseadusele võib tarbija sidevahendi abil ostetud kaubast taganeda 14 päeva jooksul. Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole www.kupud.ee kodulehelt tellimise eripära.

www.kupud.ee leheküljelt ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamise päevast.
Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne ja kasutamata.
Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Tarbijale lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.
Kauba tagastamine toimub kliendi kulul ( max. 10 €, VÕS 194 lg 4 ) ja tagastatud kauba eest tasume viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest pakkujani.
Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine.
Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta antud tingimustele (on kasutatud), siis raha ei tagastata. Vastasel korral tagastatakse kaup OÜ MP Beauty kulul tarbijale.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada avaldus e-posti aadressil info@kupud.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

4. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

Kupud.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

5. Vääramatu jõud

Kupud.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Kupud.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Pretensiooni esitamine

Kupud.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Tarbijal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Kupud.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Kupud.ee Tarbijale kauba eest tasutud summa koos postikuluga Tarbija poolt soovitud pangakontole viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume saata pretensioon info@kupud.ee . Lisada tuleb tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Pretensioon kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Kupud.ee ei vastuta:

  • tarbija süül või hoolimatusel tekkinud kauba kahjustumise eest;
  • defektide eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • kauba loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

7. Kohaletoimetamine

Pakid postitatakse kolme tööpäeva jooksul peale ülekande laekumist. Pakke ei postitata nädalavahetuseti ega riiklikel pühadel.

Saatmisviisid:

1. SmartPOST (2,34€) – pakk jõuab Sinuni 100%.

Kohe kui pakk on jõudnud Sinu poolt valitud pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade (uksekood). Mine vastava pakiautomaadi juurde, sisesta uksekood ja seejärel avaneb kapiuks.
SmartPOST pakiautomaatide asukohad

2. Omniva, tähitud riigisisene standardpakk ( 3,30€) – pakk jõuab Sinuni 100%.

Kättesaamine: Väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu väljastada, jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest.
Postisaadetisi hoitakse postkontoris 15 kalendripäeva nende postkontorisse saabumise kuupäevast, seejärel saadetakse pakk meile tagasi. Kui nii on juhtunud, siis pead tellitud toodete kättesaamiseks postitasu uuesti maksma.

3. Omniva, tähitud maksikiri Euroopasse ( 5,40€) – pakk jõuab Sinuni 100%.
Kättesaamine: Väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu väljastada, jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest.
Postisaadetisi hoitakse postkontoris teatud arv kalendripäeva sõltuvalt riigist nende postkontorisse saabumise kuupäevast, seejärel saadetakse pakk meile tagasi. Kui nii on juhtunud, siis pead tellitud toodete kättesaamiseks postitasu uuesti maksma.

4. Omniva pakiautomaat (2,40€) – pakk jõuab Sinuni 100%.
Kohe kui pakk on jõudnud Sinu poolt valitud pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade (uksekood). Mine vastava pakiautomaadi juurde, sisesta uksekood ja seejärel avaneb kapiuks.
Post24 pakiautomaatide asukohad

  • Pakk postitatakse OÜ MP Beauty poolt kolme tööpäeva jooksul peale ülekande laekumist, välja arvatud riiklikel pühadel.

  • Tarneajale lisandub veel Tellija poolt valitud tarneviisi tarneaeg. Smartpost ning Omniva toimetab pakid Tellijani 1-3 tööpäeva jooksul. Siseriiklik tähitud pakk võtab aega 2-5 tööpäeva. Tähitud pakk Euroopasse võtab aega 5-7 tööpäeva.

8. Autoriõigused

Kupud.ee – CopyRight © 2011-2016 Kõik Õigused Kaitstud

Käesoleval koduleheküljel sisalduva informatsiooni (kodulehe tekstid, pildid või videomaterjalid) taasavaldamine, edastamine, kasutamine, kopeerimine, muutmine, tsiteerimine ja levitamine on keelatud ilma Kupud.ee ja/või konkreetse autori eelneva kirjaliku loata! Kõik tekstid, mis kodulehel on kasutatud, on Autori enda kirjutatud ja postitused on intellektuaalne omand ning Autorikaitse Seadusega kaitstav publitsistika teosed AÕS §4.3.1.

9. Linkimine

Linkimine Kupud.ee leheküljele (kaasaarvatud avaleht, kui ka muud sisulehed) on lubatud. Palume siiski Kupud.ee linkimisest või viitamisest oma blogis/leheküljel meile teada anda e-maili aadressile info@kupud.ee. Võimalusel lisame ka teie lehe/blogi enda lehele, kuid seda muidugi vastastikusel kokkuleppel.

SwedbanksebDanskebanknordealhvkrediidipankItella SmartPOSTimages